PK DIGITAL
PK DIGITAL

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ

Αναλυτικές λεπτομέρειες για τον τρόπο που διαχειριζόμαστε κάθε project που αναλαμβάνουμε

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ

Αναλυτικές λεπτομέρειες για τον τρόπο που διαχειριζόμαστε κάθε project που αναλαμβάνουμε

diadikasia

Ψηφιακή Στρατηγική & Οπτική Επικοινωνία

Η διαδικασία που ακολουθούμε για την υλοποίηση των ιστοσελίδων, eshops και διαφημιστικών εκστρατειών που αναλαμβάνουμε, περιλαμβάνει δύο στάδια: Το Digital Marketing Strategy, την χάραξη δηλαδή της ψηφιακής στρατηγικής και το Visual Communication Design, που αφορά τον σχεδιασμό της οπτικής επικοινωνίας.

diadikasia

1ο ΣΤΑΔΙΟ: DIGITAL MARKETING STRATEGY

Χάραξη κατάλληλης ψηφιακής στρατηγικής

Για την επιτυχημένη προβολή της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο, το πρώτο απαραίτητο στάδιο είναι η χάραξη της κατάλληλης ψηφιακής στρατηγικής, που θα οδηγήσει στην βέλτιστη επίτευξη των στόχων σας και στην αποδοτικότερη αξιοποίηση του διαθέσιμου budget σας. Προκειμένου να σχεδιάσουμε ένα ολοκληρωμένο και εξατομικευμένο πλάνο δράσης, αξιοποιούμε τα κατάλληλα εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού SWOT & PEST analysis και αναλύουμε τους παράγοντες βάση των οποίων θα καθοριστεί η ψηφιακή σας στρατηγική. Τα βήματα που περιλαμβάνονται σε αυτό το στάδιο είναι τα εξής:

Ανάλυση της επιχείρησης σας βάση εταιρικής ταυτότητας, ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, δυνατών και αδύναμων σημείων, επιχειρησιακής δομής και διαθέσιμων πόρων.

Ανάλυση του αγοραστικού κύκλου που σχετίζεται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης σας και της αγοραστικής συμπεριφοράς.

Σαφής προσδιορισμός των στόχων σας προκειμένου να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, εφικτοί, ρεαλιστικοί και χρονικά προσδιορισμένοι.

Ανάλυση εξωεπιχειρησιακών παραγόντων, όπως πιθανές ευκαιρίες & απειλές που μπορούν να παρουσιαστούν σε συνάρτηση με το πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό και τεχνολογικό περιβάλλον.

Προσδιορισμός και τμηματοποίηση του κοινού στο οποίο στοχεύετε, βάση δημογραφικών, ψυχογραφικών και γεωγραφικών κριτηρίων.

Ανάλυση ανταγωνισμού και έρευνα αγοράς στο online περιβάλλον προκειμένου να γίνει μία εκτίμηση των μεθόδων που υιοθετούν οι ανταγωνιστικές επιχειρήσεις και των τάσεων που ακολουθεί το στοχευόμενο κοινό.

1ο ΣΤΑΔΙΟ: DIGITAL MARKETING STRATEGY

Χάραξη κατάλληλης ψηφιακής στρατηγικής

Για την επιτυχημένη προβολή της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο, το πρώτο απαραίτητο στάδιο είναι η χάραξη της κατάλληλης ψηφιακής στρατηγικής, που θα οδηγήσει στην βέλτιστη επίτευξη των στόχων σας και στην αποδοτικότερη αξιοποίηση του διαθέσιμου budget σας. Προκειμένου να σχεδιάσουμε ένα ολοκληρωμένο και εξατομικευμένο πλάνο δράσης, αξιοποιούμε τα κατάλληλα εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού SWOT & PEST analysis και αναλύουμε τους παράγοντες βάση των οποίων θα καθοριστεί η ψηφιακή σας στρατηγική. Τα βήματα που περιλαμβάνονται σε αυτό το στάδιο είναι τα εξής:

Ανάλυση της επιχείρησης σας βάση εταιρικής ταυτότητας, ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, δυνατών και αδύναμων σημείων, επιχειρησιακής δομής και διαθέσιμων πόρων.

Σαφής προσδιορισμός των στόχων σας προκειμένου να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, εφικτοί, ρεαλιστικοί και χρονικά προσδιορισμένοι.

Ανάλυση εξωεπιχειρησιακών παραγόντων, όπως πιθανές ευκαιρίες & απειλές που μπορούν να παρουσιαστούν σε συνάρτηση με το πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό και τεχνολογικό περιβάλλον.

Προσδιορισμός και τμηματοποίηση του κοινού στο οποίο στοχεύετε, βάση δημογραφικών, ψυχογραφικών και γεωγραφικών κριτηρίων.

Ανάλυση του αγοραστικού κύκλου που σχετίζεται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης σας και της αγοραστικής συμπεριφοράς.

Ανάλυση ανταγωνισμού και έρευνα αγοράς στο online περιβάλλον προκειμένου να γίνει μία εκτίμηση των μεθόδων που υιοθετούν οι ανταγωνιστικές επιχειρήσεις και των τάσεων που ακολουθεί το στοχευόμενο κοινό.

2ο ΣΤΑΔΙΟ : VISUAL COMMUNICATION DESIGN

Σχεδιασμός αποτελεσματικής οπτικής επικοινωνίας

Το δεύτερο απαραίτητο στάδιο είναι ο σχεδιασμός της οπτικής επικοινωνίας, μέσω του οποίου καθορίζουμε τον τρόπο που θα παρουσιαστούν σωστά οι πληροφορίες που αφορούν την επιχείρηση σας. Ως εκ τούτου, η αισθητική προσέγγιση και το επικοινωνιακό ύφος που ακολουθούμε, η χρωματική παλέτα, οι εικόνες, τα κείμενα και γενικότερα το κάθε επιμέρους στοιχείο που συνθέτει την ιστοσελίδα σας ή την διαφημιστική σας εκστρατεία, έχει ως βασικό σκοπό την επιτυχημένη μετάδοση των πληροφοριών που επιθυμείτε να επικοινωνήσετε, προς τους χρήστες που απευθύνεστε.

Η Οπτική Επικοινωνία στηρίζεται σε σχεδιαστικές μεθοδολογίες, βασικές αρχές σχεδιασμού, επικοινωνίας & σημειολογίας και σε θεωρίες οπτικής αντίληψης. Για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό της λαμβάνουμε υπόψη τους εξής παράγοντες:

Διαφημιστικός & επικοινωνιακός στόχος που επιθυμείτε να πετύχετε.

Ο στόχος που επιθυμείτε να πετύχετε απευθυνόμενοι στους χρήστες, πχ να τους ενημερώσετε, να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους, να τους εκπαιδεύσετε, να τους εξυπηρετήσετε ή να τους κατευθύνετε σε κάποια ενέργεια (να πάρουν τηλέφωνο, να στείλουν μήνυμα, ή να μοιραστούν τα στοιχεία επικοινωνίας τους) ορίζει την επικοινωνιακή τακτική που θα ακολουθήσουμε.

Συνήθειες, ενδιαφέροντα, προσδοκίες και ανάγκες των χρηστών που στοχεύετε.

Oι χρήστες, ανάλογα με τα δημογραφικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά τους, έχουν διαφορετικές συνήθειες περιήγησης στο διαδίκτυο και ανταποκρίνονται σε διαφορετικά οπτικά ερεθίσματα. Επιπλέον το πως θα αντιληφθούν το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας ή το πώς θα διαδράσουν με μία διαφήμιση εξαρτάται από τα ενδιαφέροντα, τις προσδοκίες και τις ανάγκες τους.

Βέλτιστες πρακτικές και θεμελιώδεις τακτικές διαδικτυακής προβολής.

H Οπτική Επικοινωνία στα ψηφιακά μέσα διέπεται από βέλτιστες πρακτικές και θεμελιώδεις τακτικές διαδικτυακής προβολής, που σχετίζονται με την λειτουργικότητα, την χρηστικότητα, την συμβατότητα με κάθε μεγέθους οθόνες, την βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης και την εναρμόνιση με τον νόμο GDPR και τον E-Privacy για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

2ο ΣΤΑΔΙΟ : VISUAL COMMUNICATION DESIGN

Σχεδιασμός αποτελεσματικής οπτικής επικοινωνίας

Το δεύτερο απαραίτητο στάδιο είναι ο σχεδιασμός της οπτικής επικοινωνίας, μέσω του οποίου καθορίζουμε τον τρόπο που θα παρουσιαστούν σωστά οι πληροφορίες που αφορούν την επιχείρηση σας. Ως εκ τούτου, η αισθητική προσέγγιση και το επικοινωνιακό ύφος που ακολουθούμε, η χρωματική παλέτα, οι εικόνες, τα κείμενα και γενικότερα το κάθε επιμέρους στοιχείο που συνθέτει την ιστοσελίδα σας ή την διαφημιστική σας εκστρατεία, έχει ως βασικό σκοπό την επιτυχημένη μετάδοση των πληροφοριών που επιθυμείτε να επικοινωνήσετε, προς τους χρήστες που απευθύνεστε.

Η Οπτική Επικοινωνία στηρίζεται σε σχεδιαστικές μεθοδολογίες, βασικές αρχές σχεδιασμού, επικοινωνίας & σημειολογίας και σε θεωρίες οπτικής αντίληψης. Για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό της λαμβάνουμε υπόψη τους εξής παράγοντες:

Διαφημιστικός & επικοινωνιακός στόχος που επιθυμείτε να πετύχετε.

Ο στόχος που επιθυμείτε να πετύχετε απευθυνόμενοι στους χρήστες, πχ να τους ενημερώσετε, να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους, να τους εκπαιδεύσετε, να τους εξυπηρετήσετε ή να τους κατευθύνετε σε κάποια ενέργεια (να πάρουν τηλέφωνο, να στείλουν μήνυμα, ή να μοιραστούν τα στοιχεία επικοινωνίας τους) ορίζει την επικοινωνιακή τακτική που θα ακολουθήσουμε.

Συνήθειες, ενδιαφέροντα, προσδοκίες και ανάγκες των χρηστών που στοχεύετε.

Οι χρήστες, ανάλογα με τα δημογραφικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά τους, έχουν διαφορετικές συνήθειες περιήγησης στο διαδίκτυο και ανταποκρίνονται σε διαφορετικά οπτικά ερεθίσματα. Επιπλέον το πως θα αντιληφθούν το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας ή το πώς θα διαδράσουν με μία διαφήμιση εξαρτάται από τα ενδιαφέροντα, τις προσδοκίες και τις ανάγκες τους.

Βέλτιστες πρακτικές και θεμελιώδεις τακτικές διαδικτυακής προβολής.

Η Οπτική Επικοινωνία στα ψηφιακά μέσα διέπεται από βέλτιστες πρακτικές και θεμελιώδεις τακτικές διαδικτυακής προβολής, που σχετίζονται με την λειτουργικότητα, την χρηστικότητα, την συμβατότητα με κάθε μεγέθους οθόνες, την βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης και την εναρμόνιση με τον νόμο GDPR και τον E-Privacy για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.