ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗΝ GOOGLE
Προωθούμε το site ή το eshop σας στο διαφημιστικό δίκτυο της Google στοχεύοντας χρήστες που αναζητούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας.
Το διαφημιστικό δίκτυο της Google είναι το δημοφιλέστερο και μεγαλύτερο δίκτυο online διαφήμισης, εντός του οποίου υπάρχουν πολλοί εναλλακτικοί τρόποι προβολής και προώθησης.
Έχετε τη δυνατότητα να προσελκύσετε ενδιαφερόμενους χρήστες μέσω της μηχανής αναζήτησης της Google (Google Search Ads), να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα σας προσεγγίζοντας χρήστες που περιηγούνται σε sites που αφορούν τον κλάδο σας ή έχουν συνάφεια με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας (Google Display Ads & Google Discovery Ads), να προσεγγίσετε χρήστες που περιηγούνται στο Youtube (Youtube Ads), να προβάλλετε τα προϊόντα σας στην μηχανή αναζήτησης (Google Shopping Ads) καθώς και να επαναστοχεύσετε χρήστες που έχουν διαδράσει με το site ή το eshop σας (Remarketing Ads).
Δεδομένου ότι η κάθε επιχείρηση έχει τελείως διαφορετικές ανάγκες αυτό που καθορίζει πάντοτε το ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης είναι το είδος και οι ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών ή προϊόντων της, οι διαφημιστικοί της στόχοι και φυσικά το διαθέσιμο budget της.
Ωστόσο όσον αφορά τις ανάγκες μίας μέσης επιχείρισης ένας από τους καταλληλότερους τρόπους διαφήμισης είναι η διαφήμιση στην μηχανή αναζήτησης της google καθώς επιτρέπει την απόλυτα στοχευμένη προσέγγιση δυνητικών πελατών που αναζητούν ενεργά τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα της, ακριβώς την στιγμή που θα τα αναζητήσουν.
Η Google παρέχει θέσεις διαφημίσεων πάνω και κάτω από τα αποτελέσματα αναζήτησης που εμφανίζονται όταν οι χρήστες ψάχνουν για κάποιο θέμα, υπηρεσία ή προϊόν. Όσοι διαφημιζόμενοι επιθυμούν να προβάλουν τη διαφήμιση του site η του eshop τους για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί που αναζητά ο χρήστης, διεκδικούν μία από αυτές τις θέσεις. Η εμφάνιση της διαφήμισης δεν χρεώνεται από την Google. Ο διαφημιζόμενος χρεώνεται μόνο εφόσον ο χρήστης κάνει κλικ στην διαφήμιση και επισκεφθεί το site.
Για κάθε αναζήτηση που κάνουν οι χρήστες πραγματοποιείται αυτόματα δημοπρασία προκειμένου να επιλεχθεί ποιοι διαφημιζόμενοι θα εμφανιστούν σε κάποια από τις διαθέσιμες διαφημιστικές θέσεις.
Το ποιοι διαφημιζόμενοι θα εμφανιστούν τη δεδομένη στιγμή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες: πρώτα και πάνω απ’ όλα από το αν φυσικά στοχεύουν την συγκεκριμένη λέξη-κλειδί (αυτό που ψάχνει δηλαδή ο χρήστης εκείνη τη στιγμή) και το πόσο είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για το κάθε κλικ. Παράλληλα δίνεται μεγάλη βαρύτητα στο πόσο σχετική και ποιοτική είναι η διαφήμιση τους, πώς έχει αξιολογήσει το site τους η Google, πόσα χρήματα διαθέτουν συνολικά μέσα στην ημέρα και πώς έχει διαδράσει ο χρήστης στο παρελθόν (πχ νωρίτερα ή τις προηγούμενες μέρες) με την συγκεκριμένη διαφήμιση ή με άλλες παρόμοιες.
Αναλαμβάνουμε τον σχεδιασμό της κατάλληλης στρατηγικής με στόχο την προσέλκυση των ενδιαφερόμενων δυνητικών πελατών εντός του site ή του eshop σας καθώς και την δημιουργία, διενέργεια, παρακολούθηση και βελτιστοποίηση των διαφημιστικών σας εκστρατειών στην μηχανή αναζήτησης της google.
Δείτε παρακάτω ενδεικτικό κόστος για τα παρεχόμενα πακέτα συνεργασίας μας καθώς και αναλυτικές λεπτομέρειες για το τι περιλαμβάνεται.
Η συνήθης προτεινόμενη χρονική διάρκεια διαφήμισης στην μηχανή αναζήτησης της Google (Google Search Ads) για μια μέση επιχείρηση είναι τουλάχιστον τρεις μήνες προκειμένου να υπάρχουν επαρκή αξιοποιήσιμα δεδομένα για τη βελτιστοποίηση της διαφημιστικής απόδοσης. Συνεπώς τα παρεχόμενα πακέτα μας έχουν τρίμηνη διάρκεια και το κόστος τους ξεκινάει από 800€ & ΦΠΑ / τρίμηνο.
‘Εχετε υπόψη σας ότι το κόστος των πακέτων μας εξαρτάται α) από τις ανάγκες της εκάστοτε διαφημιζόμενης επιχείρησης οι οποίες είναι αυτές που θα καθορίσουν το πλήθος των campaigns και των όγκο των ad groups που θα δημιουργηθούν και β) τις όποιες τεχνικές απαιτήσεις προκύπτουν ως προς την παρακολούθηση των διαφημιστικών εκστρατειών μέσω τοποθέτησης κώδικα στο site / eshop.
Προσοχή, στο παραπάνω κόστος δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα διαφημιστικής δαπάνης στην google.

Τι περιλαμβάνεται σε όλα μας τα πακέτα διαφήμισης
Συμβουλευτική και διευρεύνση των επικοινωνιακών αναγκών της επιχείρησης για προσδιορισμό των διαφημιστικών της στόχων.
Έρευνα της διαδικτυακής αγοράς και των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων (τρόπος προβολής, τάσεις αναζήτησης, λέξεις κλειδιά, landing pages κτλ).
Σχεδιασμός διαφημιστικού πλάνου και αρχιτεκτονική του account στην διαφημιστική πλατφόρμα της google. Σωστή οργάνωση διαφημίσεων και κατάλληλη στόχευση ενδιαφερόμενων χρηστών βάση Λέξεων-Κλειδιών, Τοποθεσίας, Γλώσσας, Συσκευών, Δημογρ. Στοιχείων ή Ενδιαφερόντων.
Δημιουργία campaigns (διαφημιστικές καμπάνιες) ανάλογα με το πλήθος των διαφημιζόμενων υπηρεσιών ή των κατηγοριών προϊόντων καθώς και το πλήθος των απαραίτητων εναλλακτικών τρόπων στόχευσης.
Δημιουργία ad groups (ομάδες διαφημίσεων) για την κάθε campaign κατόπιν έρευνας και ανάλυσης των καταλληλότερων keywords (λέξεων κλειδιών που χρησιμοποιούν οι χρήστες κατά την αναζήτηση). Επιλογή ενδεδειγμένων τύπων αντιστοίχισης για κάθε keyword.
Κειμενογραφία και δημιουργία εναλλακτικών ads (διαφημίσεων) για κάθε ad group με παράλληλο έλεγχο προβολής για κάθε συσκευή προκειμένου να εξασφαλίσουμε τη βέλτιστη δυνατή παρουσίαση τους.
Έρευνα, ανάλυση, οργάνωση και εισαγωγή αρνητικών λέξεων κλειδιών στις αντίστοιχες λίστες για την προστασία του διαφημιστικού budget.
Δημιουργία, οργάνωση και προσθήκη των κατάλληλων extensions (διαφημιστικών επεκτάσεων) για κάθε campaign.
Στα πλαίσια της καθημερινής παρακολούθησης και βελτιστοποίησης των διαφημιστικών σας εκστρατειών περιλαμβάνονται:
- Αξιολόγηση απόδοσης εκστρατειών και ανάλυση στατιστικών.
- Έλεγχος βέλτιστης αξιοποίησης ημερήσιου και συνολικού budget.
- Εφαρμογή απαραίτητων αναπροσαρμογών cpc έναντι ανταγωνισμού.
- Ανάλυση όρων αναζήτησης για εύρεση επιπλέον κατάλληλων keywords.
- Εντοπισμός, ανάλυση και εισαγωγή αρνητικών λέξεων κλειδιών.
Στα πλαίσια της μηνιαίας αξιολόγησης και βελτιστοποίησης των διαφημιστικών εκστρατειών περιλαμβάνονται:
- Δημιουργία νέων διαφημίσεων για ad split testings και όποτε κρίνεται σκόπιμο ολικός ή μερικός ανασχεδιασμός της αρχιτεκτονικής των campaigns και της διαχείρισης του budget, προκειμένου να επιτυγχάνονται καλύτερα αποτελέσματα.
- Ανάλυση στατιστικών και αξιολόγηση διαφημιστικών εκστρατειών επί συνόλου για εντοπισμό νέων ευκαιριών ανάπτυξης και συμβουλευτική για τυχόν προκύπτουσες διαφημιστικές ανάγκες της επιχείρησης σας.