ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Η μεθοδολογία που ακολουθούμε για την υλοποίηση των ιστοσελίδων, των ηλεκτρονικών καταστημάτων και των διαφημιστικών εκστρατειών που αναλαμβάνουμε, περιλαμβάνει δύο στάδια: Το Digital Marketing Strategy, την χάραξη δηλαδή της ψηφιακής στρατηγικής και το Visual Communication Design, που αφορά τον σχεδιασμό της οπτικής επικοινωνίας.
DIGITAL MARKETING STRATEGY
Χάραξη κατάλληλης ψηφιακής στρατηγικής
Για την επιτυχημένη προβολή της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο, το πρώτο απαραίτητο στάδιο είναι η χάραξη της κατάλληλης ψηφιακής στρατηγικής, που θα οδηγήσει στη βέλτιστη επίτευξη των στόχων σας και στην αποδοτικότερη αξιοποίηση του διαθέσιμου budget σας. Προκειμένου να σχεδιάσουμε ένα ολοκληρωμένο και εξατομικευμένο πλάνο δράσης, αξιοποιούμε τα κατάλληλα εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού SWOT & PEST analysis και αναλύουμε τους παράγοντες βάσει των οποίων θα καθοριστεί η ψηφιακή σας στρατηγική.
VISUAL COMMUNICATION DESIGN
Σχεδιασμός αποτελεσματικής οπτικής επικοινωνίας
Το δεύτερο απαραίτητο στάδιο είναι ο σχεδιασμός της οπτικής επικοινωνίας, μέσω του οποίου καθορίζουμε τον τρόπο που θα παρουσιαστούν σωστά οι πληροφορίες που αφορούν την επιχείρηση σας. Ως εκ τούτου, η αισθητική προσέγγιση και το επικοινωνιακό ύφος που ακολουθούμε, η χρωματική παλέτα, οι εικόνες, τα κείμενα και γενικότερα το κάθε επιμέρους στοιχείο που συνθέτει το site σας, το eshop σας ή την διαφημιστική σας εκστρατεία, έχει ως βασικό σκοπό την επιτυχημένη μετάδοση των πληροφοριών που επιθυμείτε να επικοινωνήσετε, προς τους χρήστες που απευθύνεστε.
Η Οπτική Επικοινωνία στηρίζεται σε σχεδιαστικές μεθοδολογίες, βασικές αρχές σχεδιασμού, επικοινωνίας & σημειολογίας και σε θεωρίες οπτικής αντίληψης.
